Subject: FW: LC1049 Nõmme kinnistu liitumine madalpingel, Riidaku küla, Märjamaa vald, Rapla maakond
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sat, 11 May 2024 13:32:52 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Friday, May 10, 2024 3:27 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: LC1049 Nõmme kinnistu liitumine madalpingel, Riidaku küla,
Märjamaa vald, Rapla maakond

Tere Elliko!

Koostöös Elektrileviga olen projekteerimas elektriliitumist Nõmme
kinnistule, Riidaku külas, Märjamaa vallas, Rapla maakonnas.

Töö ala hõlmab järgnevaid Transpordiameti kinnistuid:

1.	28 Rapla-Märjamaa tee;
2.	20242 Koikse-Jalase-Riidaku tee.

Edastan kooskõlastamiseks projektdokumentatsiooni.

Mõnusat nädalavahetust!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.